Terapie cranio-sacrala

Este o metodă foarte blânda de evaluare şi îmbunătăţire a funcţionării sistemului fiziologic al corpului, numit sistem craniosacral- compus din membranele meningeale şi lichidul cefalorahidian care înconjoară şi protejează creierul şi măduva spinării. E adecvată tuturor grupelor de viaţă de la nou-născut, la vârsta a treia. Terapia Cranio-Sacrală se adresează atât persoanelor cu probleme de sănătate dar şi persoanelor care vor să-şi păstreze un tonus de viaţă normal, să facă faţă stresului zilnic mai uşor.

Datorită faptului că terapia CranioSacrală stimulează procesul natural de auto-corectare si auto-vindecare al corpului, are eficienţă într-o gamă largă de probleme de sănătate asociate cu dureri şi disfuncţii. Este tot mai mult folosită si preventiv, pentru întărirea rezistenţei la îmbolnavire.

tl_files/images/CST1.jpgTerapia Cranio-Sacrală ajută la alinarea durerii şi la ameliorarea unei game largi de boli şi disfuncţii cum ar fi:
1 Migrene şi dureri de cap
20 Dificultăţi emoţionale
şi multe altele

La ce sa ne asteptam

Un tratament tipic durează intre 45- 60 de minute. In timp ce clientul se află întins pe masa de tratament, complet îmbrăcat în haine lejere, terapeutul va avea palmele de-a lungul corpului, va susţine capul sau coloana vertebrală, în vederea eliberării tensiunilor acumulate.

tl_files/images/CST6.jpgFolosind o atingere blândă, în general de numai 5 grame, similar cu greutatea unei monezi de 5 bani, terapeutul eliberează restricţiile din sistemul craniosacral, ceea ce duce la îmbunătăţirea functionării sistemului nervos central.

Aceasta este o terapie blanda care are ca scop intensificarea activitatii sistemului craniosacral si, prin aceasta, restabilirea functionarii optime a sistemului nervos si a celorlalte sisteme si organe ale corpului. Desi foloseste manipulari cu presiune foarte usoara, este o terapie cu efecte radicale in optimizarea sistemului de auto-vindecare si a refacerii starii fizice, mentale si spirituale.

Terapia CranioSacrala nu interacţionează în mod negativ cu nici un fel de altă formă  de terapie sau medicaţie, este o terapie fără risc sau efecte secundare.

Programari online

Click aici